Rodice a potomci

Jan Bernard jan.bernard na nms.cz
Úterý Červen 5 16:34:29 CEST 2001

On Tue, 5 Jun 2001, Kouba Tomas wrote:

> id int(10) auto_increment
> parent int(10)
> name char(50)
..

> Potrebuji polozit dotaz, ktery mi vrati celou tuto posloupnost rodicu a
> jejich potomku. V podstate jde o problem jaky resi kazdy katalogovy seznam,
> napr. www.seznam.cz .

..
> P.S. Pouzivam MySQL.

Dobry den,
pokud mate takto nadefinovanou tabulku, pak se domnivam ze budete vec
muset resit na aplikacni urovni, t.j. udelat si treba nejakou funkci ktera
bude rekurzivne volat sama sebe a SELECTovat vzdy parent kategorii, dokud
se nedostane do rootu a pote vam vrati celou cestu vsemi kategoriemi.
S MySQL to 1 SELECTem nezvladnete. Pokud to nebude hodne navstevovany sajt,
myslim ze to je pouzitelne.

S pozdravem

--
Jan Bernard, Network Media Service s.r.o., http://www.nms.cz/
Radlicka 2, 150 00, Praha 5, tel. 57313110, fax. 51564618