Rodice a potomci

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Červen 6 09:43:41 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Mrzi mne, ze lide si stale nezvykli na to, ze aplikace nemusi vzdy
> bezet pouze pod jednim software (zejmena pod software jednoho vendora =>
> proprietalni a neprenositelna (casto mizerne dokumentovana) rozsireni
> standardu) a tak ze svych zadavatelu se jiz apriori chystaji tahat dalsi
> penize...:-(

Nepachat workaroundy neceho, co prostredi podporuje, jeste neznamena
vyrabet pupecni snuru s timto prostredim. Jinymi slovy z A => B
rozhodne nevyplyva A <=> B, coz mnozi lide stale nechapou a me to velmi
mrzi.

>         Skutecne, proc se zadavatelum (zakaznikum) na zacatku rikaji
> marketingove keci a ne pravda a realna skutecnost (s hlavnimi aspekty i
> z financniho hlediska) jsem do dneska nepochopil.

To jsem radeji vubec nepochopil. Nemusi se mi libit, ze kampelicka, do
niz
jsem nastrkal sve zivotni uspory, nesplnila sve sliby vysokych vynosu,
a pritom me svou marketingovou propagandou presvedcila, abych se stal
jejim
klientem. Ale proc by to melo zajimat ucastniky databases na linux.cz?

					Jan Serak