Rodice a potomci

Lukas Skala lskala na envinet.cz
Středa Červen 6 12:35:41 CEST 2001

> Rozhodne se mi nelibi, ze Oracle tim svym START WITH a CONNECT BY
> znecistili SQL, meli to dat do doplnku SQL v ramci DML. Takze
> vlastne zase souhlasim =:-0

Proc vam vadi rozsireni SQL standardu firmou Oracle ? Standard jazyka SQL by
mel byt podmnozinou konkretni implementace. To si myslim Oracle vcelku
splnuje. Pokud nekomu vadi rozsireni (nevim absolutne proc ?) a zajima ho
hlavne prenositelnost databaze (resp. SQL dotazu a nevim ceho jeste..), tak
tyto rozsireni nemusi POUZIVAT !!!
Pokud pisu konkretni aplikaci na zakazku pro jednoho zakaznika (a vim, ze ji
znovu asi jinam neprodam), tak se nebudu drbat s tim jak vytvorit strom
pomoci pochybnych procedur (ktery beze zmeny kodu navic na jinym SQL enginu
stejne asi fungovat nebudou) a v klidku pouziju CONNECT BY.
Lukas