pocet tabulek v databazi

Lukas Skala lskala na envinet.cz
Středa Červen 6 12:38:51 CEST 2001

Jiri Lisicky <lisicky na datis.cdrail.cz> píše v diskusním
příspěvku:qaurht03s054436kjrdgr3du0n4j7vssqd na 4ax.com...

> Bacha třeba na tohle:
> Jak jsem slyšel tak u Oracle platí že jedna databáze = jedna instance
> databázového stroje => nároky na paměť.
> (bez záruky)
> --
>         Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
> e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15
>  phone: +420-068-472-2272                 Olomouc, Czech Republic
>               >>> čeština ISO-8859-2 Compatible <<<

Ahoj,
zalezi co se rozumi pojmem databaze ? Na jednom stroji muze bezet vice
instanci (nekdo to pouziva - nekdo ne a ma jenom 1 instanci). V jedne
instanci muze byt libovolny pocet uzivatelu (schemat ?), tablespacu, ORA
datovych souboru atd.
Lukas