MySQL - chystana vylepseni - Co umi a podporuje MySQL ?

Novák Jiří novak.jiri na sopos.cz
Čtvrtek Červen 7 11:12:28 CEST 2001

On Thu  7. June 2001 00:50, you napsal:

> InterBase.

ODBC Samozrejmne ale podle mne je to dost mizerna moznost (a pomala)

co se tyce VC++ jsou pro win32 k dispozici 2 knihovny , jedna obyc. druha
obektova obe vyzaduji mysqllib.dll (pokud by se vam povedlo ji prilinkovat k
programu staticky dejte vedet prosim !)
Beha velmi dobra !

pro Borlandy podpora samozrejmne existuje take.

PS : Premyslim o moznosti napsat pro Mysql plnohodnotny ovladac OLE DB.
Cos by umoznilo nahradit Mysql-kem v podstate libovolny server bez zmeny v
aplikaci.
Pokud by se chtel nekdo pridat ....   jira na liten.cz