PSQL 7.01 a default hodnota pole

Pavel Tyrner tyrner na czprima.cz
Úterý Červen 19 14:15:04 CEST 2001

Dobry den,
tohle byla trefa do cerneho: CREATE TABLE aaa (id serial)

Ja mel k dispozici nejaky priklad v MySQL, kterou ovsem nepouzivam a kde je
to malinko jinak a tak jsem s tim nemohl hnout. V dokumentaci jsem tohle
nenasel (anebo jsem to nekde prehledl).
Moc a moc diky.
Pavel Tyrner

"Karel Zak" <zakkr na zf.jcu.cz> píse v diskusním príspevku
news:20010618152626.A746 na ara.zf.jcu.cz...