Oracle+php

nic nic na nic.cz
Středa Březen 21 18:26:39 CET 2001

Dobry den,
    potreboval bych poradit. Mame na jedne masince s unixem od digitalu,
nainstalovan oracle 8.1.6. Na jinem stroji mi bezi debian(potato) s
apache+php. Chci aby nejaka aplikace behala z debianu nad oraclem.
Problem ale mam s cestinou. Nevim kde delam chybu, ale nepodari se mi
ulozit spravne ceske znaky, resp. nepodari se mi spravne cesky znaky
zobrazit. Muzete me nekdo nasmerovat spravnym smerem. No snad to nejni
zas az tak zmatene. Jo kdyz tvorim DB, davam parametr charset
EE8MSWIN1250, ale zkousel sem i EE8ISO8859P2(ale to asi nebude spravne,
paaac uzivatele k db pristupuji z win a proto stranky maji charset
nastaven na win1250).
    Dik za odpovedi