Oracle 8i standard vs enterprise edition

Úterý Květen 8 14:39:39 CEST 2001

On Tue, May 08, 2001 at 02:22:13PM +0200, Petr Snajdr wrote:

> [...]
>       spot_coef_holiday, spot.pack_id AS spot_pack_id,
>       spot.create_user_id AS
>       spot_create_user_id,
>       spot.campaign_id AS spot_campaign_id , pack.name AS pack_name,
>       spot.insist_on_end AS spot_insist_on_end,
>       campaign.name AS campaign_name
>       FROM spot, pack, campaign WHERE spot.pack_id = pack.id AND
>       spot.campaign_id = campaign.id  ORDER BY campaign.name asc)
> ) WHERE RNUM between 1 AND 10;
>
> trva na SPARC e420/2xCPU 450 MHz,2 GB RAM,  8i 8.1.7 EE asi _10x_ dele nez
> na PC/Linux/500 MB RAM, Pentium II/500 8i 8.1.6 SE.

Co o tom rika explain na jedne a na druhe platforme? Nedela tam
optimizer neco vylozene skodliveho? Resp. jsou ty vypocetni plany
stejne?

> [...]
> ji  mel na CD (nez se stahne 8.1.7) z Internetu.
>
> Konfigurace init.ora je dosti podobna (na SPARCu je vice
> nadimenzovana, ale ne tak, aby to vedlo k swapovani,
> natoz ze by se pretezoval jen jeden z procesoru) resp. v$parameter.
>
> Na druhe strane v EE verzi jsou nektere veci udelat mnohem lepe a rychlej
> nez v SE a to tak, ze proste jinak. To je duvod proc
> to zkousim, ale ty vysledky dost dobre nechapu a na prvni pohled
> mi neni zrejma chyba (resp. proc je ten rozdil tak velky) a jedina
> vec, ktera me napdla jsou rozdily mezi SE a EE.

Ja bych si tipnul na nejaky rozdil mezi temi verzemi (8.1.6 a 8.1.7),
kde se treba zmenilo defaultni chovani neceho, takze bude nutne trosku
ladit.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.