PostgreSQL a prava

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Středa Květen 23 08:26:11 CEST 2001

On Tue, May 22, 2001 at 06:08:59PM +0200, Ute wrote:
> Zdravim,
>
> mam v PostgreSQL7.1.1 bezicim na FreeBSD vytvorenych nekolik databazi,
> kadzda s vlastnim userem.
> Kdyz se prihlasim pod nejakym userem (ne superuser samotneho Postgresu),
> mohu se pripojit k jine databazi a videt seznam tabulek vcetne jejich
> struktury. Jak tomu zabranit?
> Potreboval bych, aby useri nemohli videt strukturu tabulek jinych
> databazi.

Ted jenom tipuji, nezkousel jsem, co pomoci autentizace ident?
Pokud jsem to pochopil spravne v souboru ident je mozno uvest
ruzna mapovani user_name -> pg_user_name.
Proste si udelat pro kazdou DB jedno mapovani a tam dat jenom
ty prislusne usery, co se smi prihlasit.
Pravda neni to prilis elegantni.
Napr:

db1	ute	ute
db1	foo	foo
db2	ute	ute

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511