DownLoad

Roman Vdoviak vdoviak na promys.sk
Pátek Květen 25 15:16:15 CEST 2001

Ja som obmedzeny 30 sekundami a subory musim si mozu stiahnut len
zaregistrovany uzivatelia. Neviete niekdo akym sposobom by sa to dalo
vyriesit. Nemali ste niekdo podobny problem?

Honza Pazdziora <adelton na informatics.muni.cz> píse v diskusním
příspěvku:20010525102754.G4829 na anxur.fi.muni.cz...