PostreSgl typ text v Oracle + perl DBI

Úterý Listopad 6 13:21:56 CET 2001

On Tue, Nov 06, 2001 at 02:03:46PM +0000, Arnost Valicek wrote:

> To znamena ze musim nejak odhadnout/omezit(nebo si nekam poznacit) delku
> nejvetsiho retezce v CLOB sloupcich?  Je mi to Oracle/DBI nejak shopno
> sdelit? Nejak to nemuzu najit.

No, nejvetsi delka je samozrejme shora omezena, ale tu nenaplnite. Pri
cteni muzete/misite rict, kolik nejvic dat chcete z toho CLOBu
dotahnout. Jinak delku CLOBu zjistite pomoci dbms_lob.getlength.

> Tim "jako s varchar" sem spis myslel tak pohodlne v perlu, ne v ramci SQL
> prikazu. Index mam na jinych sloupcich, tabulka je myslena jako skladiste
> textu. Mne by stacilo, kdyby v tom sel vyhledat nejaky retezec, ale ani
> to neni nutne...

Na vyhledani textu je v Oraclu interMediaText (v 9i Oracle Text).

> To "Ne" je mysleno na CLOB nebo na jakykoliv typ, do ktereho dostanu
> text delsi nez 4kb ?

Na jakykoli LOB. Na cokoli, k cemu se nativne pristupuje jinak nez
cistym SQL.

> Kdyz zakomentuju cast s "select..." a poustim skript, tam mi v tabulce
> pribyvaji radky s ('x','y'), kdyz zakomentuju cast s "insert" a povolim
> tu se "select" tak to pise chybu viz vyse...

V tom pripade je chyba v tom, jakym zpusobem delate to zakomentovani.
Rikate, ze zakomentujete radek s insertem a pritom dostavate na tom
zakomentovanem radku chybu? Minimalizujte, nekomentujte.

   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, DBD::XBase.