MySQL a pouziti pameti

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:09:22 CET 2001

Podle meho nazoru je mnohem efektivnejsi, kdyz pamet pouziva pro data primo
SQL stroj nez kdyz to funguje pres souborovy system. Proc si MySQL nevezme
vice pameti? Myslel jsem, ze je to tim, ze to ma nekde nadefinovano kolik si
maximalne muze vzit a hledal jsem moznost jak to zvysit...

--
Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz