Ulozena procedure - vysledek jako pri SELECTu

Jirka K. krata na webzin.cz
Čtvrtek Listopad 29 14:36:16 CET 2001

Dobry den,

nezlobte se, ze Vas jeste obtezuji, ale jsem nucen napsat aplikaci pod
Informixem a opravdu nevim, jak na to ...

Byl byste ochoten mi jeste pomoci ???

Diky a jsem s pozdravem. Jiri Kratochvil

"Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> píse v diskusním príspevku
news:20011129142342.X2275 na anxur.fi.muni.cz...