spousteni Oracle ias 9i

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Středa Říjen 3 07:58:45 CEST 2001

Ahoj,

mohl by mi někdo poradit jak spustit %subj% automaticky po startu, on
totiž musí běžet z X session. Nevím přesně proč, ale je to tak. Takže
to funguje takto: naběhne linux (RH62) a normálně z rc.local scriptu
spustím databázi. Až sem to je ok. Pak se přihlásím (skrze xdm -
runlevel 5, automaticky mi naběhnou X) jako uživatel oracle a ručně
spustím OiAS, mám na to dávku. Pokud se OiAS spustí dříve než X, nebo
se nespustí z X session, skončí pokus o tisk z Forms serveru s Oracle
toolkit error.

Jak spuštění OiAS automatizovat? Máte někdo zkušenosti s provozem OiAS
na Linuxu?

díky za rady

Martin