jeden select?

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Říjen 4 12:18:37 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Karel Zak wrote:

>  Napada mne union, ale ten asi MySQL nema (tise prepokladam, ze je jedna
> o MySQL:-)

Nikoli nutně, zajímá mě, jestli to vůbec je řešitelné na úrovni prostého
dotazu podobně jako jedna dvojice tabulek, nebo je nutno vytáhnout něco
složitějšího. Union jsem nepoužil ještě ani v mysql, ted jsem se díval a
řekl bych, že se liší od unionu jinde, i když i union ala mysql by byl
řešení tohoto problému.

> IMHO by bylo zajimavejsi zamyslet se nad tim, chci-li opravdu dve tabulky,
> bez nejakeho vzajemneho vztahu a pritom s nima pracovat najednou.

Ano, i to je zajímavé :). Ale mě pro ted stačí prosté zjištění, že jsem se
nepřehlédl, a že tato úloha pro počet=1 má řešení jednoduché, >1 složité.

--
Ondrej Koala Vacha