C, python, perl, ...?

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 13:28:34 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 12:56:50PM +0200, Tomas Valousek wrote:
> PERL je podle meho nazoru nejjednodussi(syntaxi) a nejuniverzalnejsi
> programovaci jazyk.
souhlas.  Ma docela velkou volnost ve stylu psani programu.
> Jeho jednoznacnou vyhodou oproti PHP je, ze krome toho, ze se v nem
> dobre programuje pro web, tak se v nem dobre programuje aplikace pro
> temer jakekoliv jine pouziti.
jasne
> S pouzitim mod_perl dosahuje na webu velmi vysoke rychlosti, v
> nekterych oblastech je rychlejsi nez PHP, v nekterych pomalejsi, ale
> celkove jsou na tom co se rychlosti tyce zhruba stejne.
No u malych aplikaci je php asi rychlejsi, protoze je trosku blize
apachi nez perl.
Zkousel jste nekdy mod-fastcgi? A porovnani s predchozima dvema?
Myslim, ze je to dalsi moznost a porad perl.

skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX