C, python, perl, ...?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 15 16:00:36 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, David Olszyński wrote:

> S mod_fastcgi mam velice dobre zkusenosti. Rekl bych, ze rychlosti
> mod_perlu to asi nedosahuje, ale za to jsou s tim mnohem mensi problemy,
> zvlaste pri prechodu z cgi aplikace. mod_perl jsem ale zkousel uz pred
> dlouhou dobou, takze se to mozna zmenilo. Je to tak?
Ja jsem fastcgi nezkousel. Muzu tedy pouze rici, ze prechod z beznych cgi
v perlu na mod_perl me chvili trval, ale musim rict, ze me mod_perl
donutilo pouzivat use Strict; a to me donutilo psat mensi prasarny, takze
rychlost mod_perlu neni jedinou vyhodou :-)
Pokud tedy chcete programovat neco vetsiho pro web a chcete to delat v
Perlu, tak bych rekl ze ani jina varianta nez mod_perl neexistuje.
Fast-cgi je skutecne vhodne pokud mate jiz cgi napsane a nechce se vam to
prepisovat do tvaru vyhovujiciho mod_perlu.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..