C, python, perl, ...?

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Říjen 15 16:18:00 CEST 2001

On Mon, Oct 15, 2001 at 12:22:43PM +0000, David Olszyński wrote:
> S mod_fastcgi mam velice dobre zkusenosti. Rekl bych, ze rychlosti
> mod_perlu to asi nedosahuje, ale za to jsou s tim mnohem mensi problemy,
> zvlaste pri prechodu z cgi aplikace. mod_perl jsem ale zkousel uz pred
> dlouhou dobou, takze se to mozna zmenilo. Je to tak?
ad mod-fastcgi.
No kazdopadne si muzete docela pohrat s temi procesy. Pocet pristupu
apod.
Muzete je hazet na ruzne servery apod.
Prave nevim, co umi novy mod-perl. Jestli jde treba nejak skalovat?
Chapu, ze bude mozna trosku rychlejsi, ale kdyz chcete udelat nejaky
velky engine se spoustou procesu, je podle me jasne lepsi fastcgi.
Pokud se mylim, nebo ma nekdo jine zkusenosti, velice rad se to
dozvim.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Test