C, python, perl, ...?

Pondělí Říjen 15 17:06:07 CEST 2001

Michal Špaček wrote:

> Predpokladam, ze autor mel na mysli nejaky system templatu? PHP a HTML
> to jsou vlastne template ne?
> Takze co byste doporucoval?

	Jiz jsem zminil, libi se mi a fandim http://www.hyperqbs.org/, resi
vse, s cim jsem se zatim kdy na Webu setkal a v mnoha vecech jde jeste
dale... ale je to java (jeden z nabizenych parseru je FreeMarker, takze
i prog. na urovni designera je mozne a casto ho pouzivam)... co se tyka
PHP, v tom nejsem kovany to by museli rici jini...

PS: O robustnosti technologie, byt trochu starsiho vydani svedci Weby
Bontonu a Aholdu, kde je technologie pouzita...