C, python, perl, ...?

Pavel Kolesnikov pavel na templation.net
Pondělí Říjen 15 16:45:42 CEST 2001

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz> wrote:

>         Ja se ozyvam, protoze do toho trosku delam. Ono neni jenom JSP, coby
> "Javovske-PHP" na strane serveru, ale take treba napr.
> http://www.hyperqbs.org, ktere se mi osobne libi a resi problemy, ktere
> coby zarputili CGIckar (v C++) musim slozite resit ve vlastni rezii. Nad

Co se HyperQbs tyce, setkal jsem se s nimi jen co do povsechne
prezentace, a vzhledem k tomu, ze jako jednu z klicovych vlastnosti
uvadeji "write once, view anywhere", prisly mi vzdy trochu
podezrele, protoze snaha o oddeleni aplikacni a prezentacni logiky
mi prijde spis jako samozrejmost nez nejaka velka dira do sveta.

Mohl bys trosku rozvest sve dojmy? Pokud ses setkal s cocoonem,
ktery se IMHO snazi velmi dobre o totez, moh bys nastinit lehkce
srovnani?

Dik

Pavel

--