Z linuxu na windows pres ODBC

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Září 5 07:05:02 CEST 2001

whogo wrote:

> Dobry den,
>
> resim nasledujici problem:
>
> Vyvijim intranetovou aplikaci, ktera bude behat na linuxovem
> serveru a bude napsana v PHP s napojenim na lokalni MySQL a
> vzdalene PostgreSQL. Mimo to bude aplikace cerpat data z
> MS Access databaze, ktera je na OS windows na jednom pocitaci
> intranetu.

a musis mat tu access databazu? tu od niekoho dostavas alebo je nad nou
spravena aplykacia?

> Zajimalo by me, jestli existuje jeste nejake jine (pokud mozno
> jednodussi) reseni teto situace, popr. jestli ma nekdo zkusenosti s
> timto resenim a byl by ochoten se o ne podelit...

V pripade ze ti do access DB lezie nejaky program ktori ju potrebuje tak
sa to da spravit takto:
Na tom SQL serveri (jedno na ktorom) spravis kopiu tej access DB a tu
originalnu accessDB vymenis za taku ktora ma tabulky pripojene zo
vzdialeneho servera. takto mam odrbanu (inak sa to nazvat nema) jednu
win aplikaciu ktora vie davat data len do access2.0 databaze.

--
V nasej krajine je zakazane klamat, podvadzat a kradnut.
Vlada totiz neznasa konkurenciu.