Oracle - cesky

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Čtvrtek Září 6 15:40:20 CEST 2001

Počtěte si o National Language support v dokumentaci (jedná se o několik parametrů).

Pokud startujete DB, můžete tyto parametry nastavit v konfiguračních souborech
(init<sid>.ora nebo tak nějak), jako proměnné prostředí, v němž startujete databázi nebo v
prostředí, v němž se připojujete do BD a nebo jako patametr některých příkazů. A použije
se to v uvedeném pořadí (tzn. nastavení v připojení klienta přepisuje nastavení DB atd.).

Já mám v terminálu, odkud pouštím sqlplus nastaveno (m.j.):
NLS_LANG=CZECH_Czech Republic.EE8ISO8859P2 (pozor na mezeru).

--
Vladimír Náprstek	e-mail: vladimir.naprstek na prodeco.cz