Update rovnakych zaznamov s jednym kompletnym II.

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Duben 16 11:31:14 CEST 2002

Pekny den,

Takze skusim priblizit este raz - zaznamy su vsetky v jednej tabulke a potrebujem, aby vzdy nasiel udaje v slovencine a "okopiroval"
ich do nemciny a anglictiny...
jedinne co ma zatial napadlo je prejst v slovencine tabulku zaznam po zazname v cykle a spravit update pre kazdy objekt na ostatne
jazyky.
Neda sa to urobit nejakou kombinaciou UPDATE+SELECT?

Vlado

> Jestli jsem to pochopil, mate tri tabulky a chcete provest update ve dvou, pokud existuje odpovidajici zaznam v treti
(slovenstina). A kdyz pustite update na vsechny tri, tak se update provede, pokud zaznam je a pokud neni, nestane se nic...

> update slovensky set attr = value, .... where ...;
> update nemecky set attr = value, .... where ...;
> atd.
>
> A mate-li udaje v jedne tabulce, je situace vlastne uplne stejna:
> update tabulka set attr = value, ... where lang = 'slovensky' and ...;
> update tabulka set attr = value, .... where lang = 'tatarsky' and ...;
>
> Jedine, co by Vas mohlo zajimat, je, kolik radku se updatovalo (1 = existuje zaznam v dane reci, 0 = neexistuje jazykova varianta,
2 a vice = mate bordel v datech nebo spatne napsanou where klauzuli).