Oracle 9.0.1 a prilis stary snimek

Středa Srpen 14 11:10:18 CEST 2002

On Wed, Aug 14, 2002 at 10:52:31AM +0200, Milan Sorm wrote:
> #
> # Na jakou hodnotu? Kolik je tam v dobe toho exportu zmen? Jak dlouho
> # ten export trva? Je dost mista v undo tablespace?
>
> z 900 na 1800 zmena.
> v dobe exportu (v noci) dochazi, jednak stovky SQL prikazu vyvojaru (radove
> stovky) a jednak nekolik stovek operaci z webu (kazda muze nekolik zmen
> udelat, ale asi ne mnoho). exaktne zmerit to nedokazu - ale archivelo (po
> 100MB kousek) v te dobe nerotoval - obvykle rotuje tak 5-6 denne.
> export celkem trva od 23:20 do 3:20, tj. asi 4 hodiny a vznikne 1,5GB dmp
> [...]

Mozna se ztrapnim, ale pokud delas konzistentni export, ktery trva
4 hodiny, nemel by ten parametr byt 4 hodiny a ne 30 minut? Ten
export je v principu transakce, ne? Jinak mi prijde, ze delat 1.5 GB
dmp ctyri hodiny je nejak podezrele dlouho, takze bych se mozna
i zameril na to, proc to vlastne trva tak dlouho.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...