Kodovani v psql

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Srpen 30 13:21:35 CEST 2002

	Diky, ten jsem cetl, je perfektni. Ale me jde o to, ze v popisu psql
je jeste popsan meta-prikaz \encoding [kodova_stranka] ktery take nastavuje
kodovani.
	Empiricky jsem zjistil ze kdyz pouziju ten, nastavi se prislusne i
hodnota promenne CLIENT_ENCODING a samozrejme i kodovani klienta, kdyz
pouziju SET CLIENT_ENCODING, tak se kodovani klienta take nastavi, ale
\encoding bez parametru vypisuje puvodni kodovani (tedy spatne).

	Tak jsem chtěl vedet, jaky zpusob je nejlepsi pouzivat (vlastně se
tedy nabizeji tri - SET CLIENT_ENCODING, PGCLIENTENCODING a \encoding) a
jestli nektery neskryva nejakou zradu (zpusob SET CLIENT_ENCODING se mi jevi
jako podezrely, protoze zrejme nenastavuje nejakou vnitrni promennou psql).

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika na seznam.cz