budou v postgresu procedury?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Prosinec 4 10:06:33 CET 2002

<citováno kdo="Karel Zak">

>  Obavam se, ze ma asi cenu rozebrat co tim presne myslite, lepe
>  receno co ocekavate :-)

Uvedu priklad kodu, z vlastni lenosti jej nebudu prepisovat z javy ;-)
Samozrejme je priklad zjednoduseny
v priklade budu pouzivat syntaxi obvyklou u IBM DB2, jinde asi nebude zase
tak velky rozdil ...
prodecura se bude jmenovat napr. TESTPROC a bude umistena v knihonve TESTLIB

bude mit treba nasledujici parametry:
TESTPROC(in integer, in String, out Char, out integer)

to znamena ze privni parametr ocekava vstupni promennou typu integer,
druhy obdobne, u tretiho a ctvrteho parametru se jedna o navratove hodnoty

String SQL = "CALL TESTLIB.TESTPROC( ?, ?, ?, ?)";
// predkompilovane volani
java.sql.CallableStatement stpCall stpCall = Conn.prepareCall( SQL );
// naplnim volani
stpCall.setInt( 1, 1 );	// prvni parametr, s hodnotou 1
stpCall.setInt( 2, "nejaky text" ); // druhy parametr
stpCall.registerOutParameter( 3, java.sql.Types.CHAR );
stpCall.registerOutParameter( 4, java.sql.Types.INTEGER );

// vykonam proceduru
stpCall.execute();

// vypisu vysledek, zde treba 4 parametr typu integer
out.println("Vysledek je "+stpCall.getInt(4));

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com