budou v postgresu procedury?

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Prosinec 4 10:47:27 CET 2002

<citováno kdo="Karel Zak">
> On Wed, Dec 04, 2002 at 10:06:33AM +0100, Jiri Chaloupka wrote:
>
>  Udelal jsem si cas a trosku jsem se na to podival:
>
>  K te Jave. Neco se preci jen deje. V TODO je odkaz na
>  http://pljava.sourceforge.net/. Dalsi veci je kdy se to objevi v
> oficialnim stromu apod.

Dekuji, toto jsem nelistoval, hledal jsem stylem procedure and java v
hledani na techdocs.postgresql.org a tam jsem k tomuto nedosel

>  Dalsi veci je ten problem s CREATE TEMP TABLE v PL/pgSQL, v TODO je:
>
>     Fix problems with complex temporary table creation/destruction
> without using PL/PgSQL EXECUTE, needs cache prevention/invalidation
>
>  ... asi bude vhodne pouzit v soucasne dobe EXECUTE.

Zkusim ...
zatim jsem to prepsal, je tam vic sql prikazu a ukladani do mezipromennych
coz ma k optimalnosti daleko, na druhou stranu to jeste zdaleka neni
hotove ...

>  Takze vam jde o OUT/IN. To v PostgreSQL nejde, TODO rika:
>
>     Add PL/PgSQL PROCEDURES that can return multiple values
>
>  ... pravda je, ze v TODO jsou nektere veci i par let.
>
>  V 7.3, ale jde vracet radky, tedy vice jak jednu hodnotu z te funkce
> pri trosku dobre vule dostat muzete.

To je fajn, nicmene v tom pripade s procedurou (byt by to pomohlo, nemusel
bych pouzivat temp table) to pobezi jeste na 7.1.3 a asi jeste chvili
potrva nez prejdou na 7.3, minimalne nez bude v RH. Coz je vec kterou
neovlivnim ja, je to spis strategie tamniho admina.

Kazdopadne diky
Jirka

--
Jiri Chaloupka