Neco jako MySql.PASSWORD() v Oracle9?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Prosinec 11 15:44:27 CET 2002

Jan Serak wrote:

> Muzu znat podrobnosti? Byla to standardni soucast Oracle7 nebo neco jineho?

Moc toho nevim, byl to nejaky modul od Oracle, tvrdilo se tam,
ze se dodava/funguje jen v Ora7. Nekde jsem to vygoogloval.
Neco podobneho je i k devitce, ale neni to v normalni standard
dodavce.

> To je jasne. V tento moment me nenapada nic primocareho, snad jen to, ze
> Oracle9i by mel zvladat volani kodu ve shared knihovne z PL/SQL, coz moc
> primocare neni :-]

Uz jsem se s tim resenim smiril. Jde samozrejme o overovani uzivatele
ve vicevrstve aplikaci, kdy by aplikace pristupovaly k datum jako
jeden uzivatel (kazda jako jiny) a ne se hlasili podle nej. Neprijemnost
je, ze ten pristup je z nekolika ruznych prostredi (z linuxu pres PHP4,
mod_perl, perl a primo OCI8, z Woken ODBC a ADO), tak to chce nejaky
mechanismus v databazi. Doufam, ze z toho vseho se mi podari k te funkci
dostat. :-))
A to se jeste objevuji myslenky, ze se na placani nejake mezivrstvy
vykaslem a zkusim rozjet primo v Oracle SOAP server a data tlacit primo
z cilove aplikace do nej s vynechanim jedne vrstvy.

	Majkl