PG a WIN

marek novotný marek.novotny na tconsult.cz
Pondělí Prosinec 16 08:44:10 CET 2002

PostgreSQL 7.3-1
CygWin je posledni verze stahovana ve stredu z
ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/MIRRORS/sources.redhat.com/pub/cygwin

Asi bude nejaka chybka v balicku ipc. Zkusim si ji zkompilovat sam,
nainstaloval jsem totiz binarni verzi. Taktez i u postgresql jsem
nainstaloval binarni verzi.

"Juraj Chlebec" <havran na mailbox.sk> píse v diskusním príspevku
news:atakkv$pqp$1 na morticia.kit.vslib.cz...