Ako importnut do Oracle8.1.6 file z 9i2?

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pátek Prosinec 27 12:19:57 CET 2002

On Fri, Dec 27, 2002 at 03:08:56AM +0100, Milan Sorm wrote:
> Mame napsany software v Perlu, ktery vydumpuje vse do velkeho platformove
> nezavisleho souboru a pak zase vse zpet. Akorat doba jeho behu je udesna
> (mnohem vetsi nez exp/imp). V praxi se osvedcilo udelat si pripojeni ze
> starsi verze do novejsi. Tedy pokud Vam to pomuze, muzu naimportovat vas exp
> file do me Oracle 9.2.0.1.0 a poslat vam zaznam pro vas tnsnames.ora tak, ze
> vy si ve vasem oracle udelate exp spravne verze. tato konverze je rychlejsi.
Dakujem za Vasu pomoc. Vidim, ze caro vianoc funguje a ludia si viacej
pomahaju ako inokedy :-) Naozaj si to velmi cenim!
Skuste prosim Vas naimportovat do Vasej DB nasledujuci file:
Najprv si stiahnite z
http://prdownloads.sourceforge.net/compiere/Compiere_243c.zip
alebo
http://prdownloads.sourceforge.net/compiere/Compiere_243c.tar.gz

a tam v adresary Compiere2/data je subor Compiere.dmp, ktory treba
naimportovat. Ked to budete mat poslite mi TNS zaznam a ja si to od Vas
exportnem. To mi velmi pomoze.

> jinak ten software vam klidne poslu, budete-li mit zajem a chut ho rozjet,
> byla to jednoucelovka pro export/import udaju na spatne nainstalovane
> databazi, kde ani exp/imp nechtel behat. nezarucuji, ze prenasi vsechny typy
> objektu (my prenasime tabulky, view, sekvence, funkce, procedury, package,
> package body) - ostatni by se asi muselo dodelat.
>
> --milan
Vas program si tiez rad pozriem, pretoze kombinaciu Oracle+Perl som este
neskusal a rad sa to naucim. Clovek nikdy nevie, kedy mu to pride vhod.
Dakujem

S pozdravom
Peter Hanusiak

--