INSERT nebo UPDATE?

Tom Z. Meinlschmidt tm na salome.datron.cz
Pondělí Únor 4 11:53:45 CET 2002

existuje take REPLACE ... to v pripade existence nahradi, kdyz neni, zalozi
novy radek.

tm

On Mon, Feb 04, 2002 at 11:22:57AM +0100 "Zíka Aleš, Ing." [Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz] wrote:
> 	Dobry den,
>
> 	mam takovy "teoreticky" dotaz. Mam tabulku, zjednodusene lze rict,
> ze obsahuje dva sloupce - KLIC a HODNOTA, kde KLIC je primarnim klicem.
> Aplikace neustale ziskava nove dvojice (KLIC, HODNOTA), ktere ma do tabulky
> ukladat nasledujicim zpusobem - pokud jeste dany KLIC v tabulce neexistuje,
> vlozi se dalsi radek, pokud existuje, upravi se jeho HODNOTA na novou.
> 	A ted mi jde o to, jak to nejlepe udelat?	Zatim me napadly tri
> moznosti:
> 1) Napred zkusit INSERT, pokud selze kvuli duplicite primarniho klice,
> [...]

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++