InnoDB v Mysql

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Únor 7 09:28:26 CET 2002

On Wed, Feb 06, 2002 at 08:22:45PM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Dobry den,
>
> tak me zaujala poznamka o tom, ze innodb jsou co do rychlosti srovnatelne
> s myisam tabulkami a konecne jsem to vyzkousel. Byl to jeden slozity
> select pres 6 tabulek s poctem vet od desitek az po 40 tisic. Innodb to
> vzdy zvladla o neco malo rychleji (9s ku 13s), coz uz samo o sobe zajimave pro me, nebot
> jsem nejak implicitne veril, ze myisam je nejrychlejsi.

 Kdyz uz jste v tom :-), slo by vyzkouset to najednou ve vice
 klientech zaroven? A pripadne vysledovat nejaky trend co dela
 rychlost u 1, 2, 4.. konkurujicich si klientu. Predpokladam, ze jste
 pouzil transakce. Asi by to take chtelo nejaky ten INSERT, UPDATE.

> Parametry pro innodb jsem vzal implicitni z my-large.cnf.
>
> Pouziva nekdo innodb tabulky? Zajimaji me zkusenosti, naroky, spokojenost
> s transakcemi udrzba a tak.

 Take mne to zajima. MySQL 4.x bude mozna zajimavym produktem
 (pochopitelne horsim nez PostgreSQL -- prece si nebudu menit
 signaturu :-))

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/