PostgreSQL 7.1.3 pod Windows

Hracek Petr hracek na dame.fee.vutbr.cz
Pátek Únor 8 08:52:27 CET 2002

"Juraj Chlebec" <jchlebec na studiostyle.sk> píše v diskusním příspěvku
news:a3jcoj$jbt$1 na morticia.kit.vslib.cz...
> Ahoj,
>
> "Hracek Petr" <hracek na dame.fee.vutbr.cz> wrote in message
> news:a1jm9f$9up$1 na boco.fee.vutbr.cz...

PGDATA.

> [...]
> Vo Windows2000 ->
>
> Prave tlacitko na My Computer -> Properties -> Advanced -> Enviroment
> Variables -> System Variables kliknut na New -> Variable Name = PGDATA ->
> Variable value = cesta_k_data
>
> Potom vsetko restartovat aby ta premenna prostredia bola dostupna...
>
> Takto mi db vytvori bez problemov aj s ENCODING LATIN2. Nehral som sa s
tym
> zatial viacej, zaujimalo by ma ci dokaze spravne triedit (aj ked
pochybujem
> ze to bez locales urobi), nemal som to cas dlhsie testovat...

Diky za odpoved, jenze jsem to zkousel
a hlasi mi to, ze se nemuze nakonektovat db connected dbstart failed.
a ze mam zkusit postmaster s parametrem -i.

Nevite kde je problem.