Import do ORACLE

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Únor 8 13:08:59 CET 2002

Začněte tím, že si najdete dokumentaci a podíváte se na SQLLoader. V Oracle 8x byl tento popis v části Utilities a bylo tomu věnováno asi 5 (slovy pět) kapitol včetně spousty příkladů. Myslím, že v 9i bude tento popis zhruba na stejném místě. Nebo si to najdjěte na technetu...

A kolik těch dat je? On je ten SQLLoader dost kanón, takže možná by se Vám vyplatilo data vzít do vimu a pomocí několika vhodně volených nahrazení z toho udělat regulérní SQL příkazy INSERT....

Ing. Vladimír Náprstek, mail-to:vladimir.naprstek na scplyn.cz

Já kdy3 na to ve woknech poklepu tak se mi otevoe dosovský okno vypí1e to
tam nastavení parametru a poté se okno zavoe. Asi jsem mimo. pokud to
spustím v poíkazovým oádku tak to samozoejmi zustane. Ale je to poíkazovej
oádek.