vhodna OS databaze pro bin. soubory

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Únor 11 12:06:16 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> Nejsem si jisty, jak je tahle vec zvladnuta treba v Postgresu (vim ze to
> jde, ale jde mi o to, zda to databazi nespomali), proto bych si chtel udelat
> takovy mensi pruzkum toho, jak to ktera databaze zvlada ...

Osobne jsem to nezkousel, ale dle tvrzeni v knize
"DBA's Guide to Databases Under Linux", ktera se zabyva ozivenim
a implementaci cca deseti databazemi, tak v oblasti OS databazi je to
bida. Pro podobny ucel tam zvitezil Sybase (ze zdarma dostupnych
databazi), pricemz rozdil vykonu pri nekolika tisicu dokumentu
byl v radech.
Mohu potvrdit, ze Sybase je pri praci s binarnimi daty rychlej.
Jevi se mi rychlejsi nez je Oracle.

	Majkl