postgresql & tomcat & cestina

pavel pavel na it.cas.cz
Středa Únor 20 09:50:48 CET 2002

Dobry den,
take jsem si zacal hrat s javou a databazi. V mem pripade je to
Oracle9i a alternativne MySQL.
Mam podobne potize, avsak jen pri predavani dat z formularu.
Provedl jsem nekolik testu a zjistil nasledujici:

prestoze je stranka v kodovani  latin2 a formular take
  <form name=.. accept-charset="iso-8859-2">,
prikaz
  request.getParameter("neco");
zrejme string NEPREKODUJE do interniho unicode,
ale zachazi s nim jako by to unicode BYL, protoze
kdyz jsem si vstupni string prevedl na char[] a vypsal
dekadicky hodnoty znaku, byly to latin2 hodnoty.

Zatim nevim co s tim.
Podle meho je zakopany pes v request.getParameter.

	Pavel Formanek

--

Pavel "PaFouk" Formanek
Ustav Termomechaniky AV CR Praha, Dolejskova 5