oracle8.1 NT->8.0.5 linux

sci scipraha na applet.cz
Úterý Únor 26 15:23:21 CET 2002

Ahoj,
je prosim vas mozne prevest databazi z WinNT Oracle8.1.x do linuxoveho
Oracle8.0.5?
Je problem jiny charset nebo nizsi verze Oracle na cilove strane?
Pokud jsem to zkousel a zastavil se pri importu s hlasenim, ze
exportovany soubor pouziva jiny character set (WE8ISO8859P1). Kdyz jsem
nastavoval charset pri importu, tak to nepomohlo. Nevim jestli na to ma
vliv nastaveni pri vytvareni objektu v installeru. Tam jsem nenasel
volbu pro WE8ISO8859P1. Sice jsem tento charset zadal ve volbe Other...,
ale nevim jestli to vubec melo vliv. Diky za vase pripominky.

Michal Vojan