oracle8.1 NT->8.0.5 linux

Tichy Jiri Jiri.Tichy na appg.com
Středa Únor 27 10:57:49 CET 2002

Je otazkou co myslis exportem. Pokud budes exportovat i package, pak muzes mit problem s implementaci dynamickych kurzoru, ktere jsou implementovany v obou dvouch verzi, ale v 8.1.7 je rozsireni, tzv. nechodi vse z 8.1.x pod 8.0.x.

Jirka Tichy

-----Original Message-----
From: Jan Serak [mailto:sherry na pikebo.cz]
Sent: Tuesday, February 26, 2002 8:41 PM
To: databases na linux.cz
Subject: Re: oracle8.1 NT->8.0.5 linux

sci wrote:

> Ahoj,
> je prosim vas mozne prevest databazi z WinNT Oracle8.1.x do linuxoveho
> Oracle8.0.5?

Za pokus to rozhodne stoji ;-)

O 8.0.5 toho moc nevim, nebot jsem ji "preskocil". Jinak pokud
nepouzivate specialitky Oracle8i, tak by to melo jit a nizsi
verze Oracle by nemela byt problem.

> Je problem jiny charset nebo nizsi verze Oracle na cilove strane?
> Pokud jsem to zkousel a zastavil se pri importu s hlasenim, ze
> exportovany soubor pouziva jiny character set (WE8ISO8859P1). Kdyz jsem
> nastavoval charset pri importu, tak to nepomohlo.

Charset je dan pri CREATE DATABASE "db" ... character set EE8ISO8859P2
a urcuje, v jakem kodovani se ukladaji data fyzicky do databaze.
Podle nastaveni NLS pak dochazi ke konverzim mezi timto vnitrnim
kodovanim a tim, jake kodovani pouziva klient. Program imp by mel
na veskera nastaveni NLS kaslat a jet podle vnitrniho kodovani.
Pokud zdrojova databaze ma vnitrni kodovani EE8ISO8859P2 a cilova
jine (WE8ISO8859P1), tak imp zcela opravnene rve. Otazka je, jestli
s tim neco udela, nebo ne. Nevim, nezkousel jsem. Ale asi by bylo
nejrozumnejsi cilovou databazi dropnout a vyrobit ji znovu
s character set EE8ISO8859P2.

> Nevim jestli na to ma
> vliv nastaveni pri vytvareni objektu v installeru.

??? V jakem installeru a jakych objektu? Zalezi pouze na tom, co bylo
zadano pri CREATE DATABASE (lhostejno, jestli to provedl svrmgrl
nebo dbassist).

						Jan Serak