(Bit) Off topic: Ludska hlupost

Juraj Chlebec jchlebec na studiostyle.sk
Pondělí Leden 14 20:37:46 CET 2002

Uz zacinam pochybovat o svojom zdravom rozume. Povedzte mi:
Mam databazu zamestnancov univerzity. Mam databazu (databazy) studentov
univerzity - predpokladajme ze za kazdu fakultu jednu... Vsetko je to nejako
poprepajane v IS univerzity... Ja viem ze to nie je bohvieco...
Pride na pretras ze treba vybudovat centralnu databazu osob, zamestnancov +
studentov...
Ok vsetci sme radi ze sa na tom na jednom pracovisku robi, ze bude databaza
v ktorej budu spravne a aktualne udaje... Po case je vsetko (?) hotove a ked
sa dam do reci s kompetentnym veducim celoskolskeho vypoctoveho strediska +
jeho zamestnanca ktory tu db robil - povedia mi do oci ze tam maju
duplikatne zaznamy (meno,priezvisko,rc atd...) odlisene len osobnym cislom
zamestnanca z dovodu (ako sa vyjadrili) uz navrhnutej logiky databazy...
(priklad zamestnanec je zaroven studentom na nejakej fakulte alebo student
studuje naraz na dvoch fakultach)...

Povedzte mi ludia, som idiot ja alebo oni???????????????? Ja som to v tom
okamihu ako som to pocul vzdal a otocil som sa a odisiel od nich prec...
(nechal som ich stat na moste kde sme pretriasali nejake pracovne veci...

Juro Chlebec

PS: Prepacte mi ten vylev ale verim ze kazdy v tejto konferencii asi vie ako
sa navrhuju databazy a mne zostal nad touto logikou databazy aj ked nie som
odbornik a nemam na to skoly stat rozum... A to nehovorim o tom ze ty ludia
boli par krat za nami (ina fakulta) a bavili sme sa o tom a nehovorim ani o
tom ze sam rektor univerzity (informatik), im povedal ze si tu db
predstavuje no proste tak ako ma byt (asi vsetci vieme ako)...

Nemate nahodou nejake linky v cestine a slovencine pojednavajuce o navrhu
databaz nech im to preboha poslem??? Uz je sice neskoro ale aspon budem
spokojnejsie zomierat...