MySQL na XP

Jan Tichy - Webbie jan.tichy na webbie.cz
Sobota Červenec 13 12:46:52 CEST 2002

Zkousel jsem nainstalovat MySQL na WinXP Prof., ale nechce se spustit.
MySQL mam mezi sluzbama, dokonce ma nastaveno automaticke spousteni,
ale stav ma jako nespusteny. Kdyz se jej pokusim spustit rucne, neudela
to nic. Kdyz to zkusim hned potom podruhe, vypise se chybove okno
"V pocitaci Local Computer nelze spustit sluzbu MySQL. Chyba 1067:
Proces neocekavane skoncil".

Kdyz zkusim spustit mysqld primo, tak se hned zase zavre bez
jakekoliv hlasky. Co delam spatne? Presel jsem na XP z Win98,
tak jsem zatim mirne dezorientovan :-))

A druhy dotaz -- jaky je rozdil mezi MySQL a MySQL Max?
Ktery z nich si mam nainstalovat a proc? :)

Diky

Honza