InnoDB u mysql (was: firebird vs. postgres)

Pondělí Červen 3 09:46:38 CEST 2002

David Janko wrote:

> no, dle meho nazoru 2 GB na tabulku vetsinou staci, ale obecne  mi to
> pripada fuk ...
> jestli fs nepodporuje vice nez 2 GB,  a ja to potrebuji, tak ho proste
> zmenim, ne ?

	Jak?

> to snad neni primarne "chyba" databazoveho systemu jako spise chyba (nebo
> spatne urceni) fs ....
> uznavam, ze neni spatne, kdyz to SQL server za me vyresi, ale davat mu to
> chybu kdyz ne ... ?

	Kdyz se na to divate takto, pak ano. Jak vsak donutite DB stroj, aby si
treba pozadovany index vytvarel tak, aby v hostitelskem prostredi, ktery
udajne plne podporuje, byl schopen prace? Vite, on ten limit 2GB na
user-tabulku muze stacit a muze se jednoduse obejit, jak chcete obejit
ostatni DB objekty, ktere nemuzete takto managovat mi uz jasne neni?
Podotykam, ze napr. index muze za urcitych okolnosti rust daleko
rychleji nez vlastni tabulka... A reseni, ze proste index nepouziji
povazuji za spatne reseni, protoze a) vyznamne degraduje vykon, b) jsou
konstrukce, ktere ho vyzaduji (primary key (nemusi byt jen pres jeden
sloupec!) apod.)