MySQL spatne doplnuje automaticke cislo

Adam Mika a.m na bnm.cz
Čtvrtek Červen 6 16:46:27 CEST 2002

Zdravim,

uz jsem se zkousel ptat v konferenci my_sql na pandora.cz, ale bylo to bez
reakce, tak zkousim tady.

Pouzivam MySQL 3.23.46 na Windows a pred par dny se objevil problem. Kdyz
vlozim do tabulky zaznam, tak se id toho zaznamu (mam definovat primarni
klic s automaticky doplnovanou hodnotou) nastavi na nejvyssi mozne cislo --
2147483647. Jakmile chci vlozit dalsi zaznam, tak mi to rekne, ze zaznam s
takovymto id uz existuje. Dokazete nekdo poradit, kde je chyba?

Jen jeste podotknu, ze mi to dela jen jedna tabulka v databazi a smazat
tabulku a opet ji pomoci sql vytvorit a importovat data nepomuze.

Diky

--
Adam Mika, a.m na bnm.cz