zobrazeni a aktualizace tabulky PostgreSQL

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Pondělí Červen 10 16:23:31 CEST 2002

hallo,
jestli jsem tomu dobre rozumnel, tak je pro vas dulezite, aby byly
zohledneny
i zmeny ktere jsou iniciovany od jinych uzivatelu v prubehu vasich dotazu.
Pro toto reseni se hodi (co ja vim) pouze spec. select od ADABAS nebo
SAP-DB:
    select direct first,last,next,prev
tento select simuluje vpodstate chovani obvyklych ISAM-databazi, kdy se
nasledne jednotlive
vety ctou pomoci next nebo prev, kdyz se predtim pomoci direct stanovila
veta "startovni".

Jeste jedna poznamka: i kdyz se pomoci ISAM-databaze nebo s ADABAS dana
situace da
simulovat podle vaseho prani - sam z vlastnich zkusenosti jsem s temito
resenimi nikdy nebyl
prilis nadseny - jde o to , ze ty vety z tabulky nemaze nejaky uzivatel ale
nejaky proces na pozadi
a v teto situaci se vzdy stalo, ze uzivatel znejistel, kdyz mu pod rukou
zmizlo stovky vet kdyz strankoval
 - a uz jsem mohl na telefonu vysvetlovat jak se to s tou databazi ma!.
mnoho zdaru

PS: SQL je srot, jestli se tomu muzete vyhnout, ucinte to