MySQL spatne doplnuje automaticke cislo

Jan Coufal jancoufal na volny.cz
Úterý Červen 11 22:55:49 CEST 2002

Zdravim

Neřešil sem sice přímo tenhle problém ale podobný.
a zjistil sem že při auto_increment je nutno občas databázi vyčistit a já
osobně používám "myisamchk -r /cesta/k/tabulkam/*.myi" tento příkaz uvolní
nevyužité míst, pro opravu indexu nasledovně zadám "myisamchk -S
/cesta/k/tabulkam/*.myi" . Občas také používám "OPTIMIZE tabulka".
mimochodem ja používám ve sloupcích s auto_increment "not null"

Doufám že jsem pomohl jan Coufal