MySQL vs. MSSQL na WIN2000 s ASP

Jakub Labath jakub na labath.org
Pondělí Červen 17 17:26:02 CEST 2002

Zdravim,

MSSQL toho vie viacej ale neni prave lacne.
MySQL toho vie menej (rozhodne dost na beznu web aplikaciu) ale zase je zadarmo.
Oba maju ODBC ovladace cize ASP s nimi bez problemov funguje, rovnako ako s hocicim inym co podporuje ODBC.

Urobil som jednu perl website na Win2000 a MySQL a bude to uz vyse roka a nebol ziaden problem.
Urobil som niekolko veci v ASP a MSSQL a rovnako sa nemozem stazovat.

Snad jedine dva veci preco by som vybral MySQL
MSSQL bolo pomale ked som mal viac ako 50000 riadkov v jednej tabulke a to aj napriek tomu ze som tam mal urobene
indexy a doticne hodnoty boli typu int (aj ked toto neni ziaden seriozny benchmark).
Nepoznam obdobu mysqldump pre MSSQL (nieco co by vedelo dumpnut tabulky aj s datami ako SQL Script).

Otazka
Pozna niekto nieco take (freeware by bol najlepsi :)?

--
Jakub Labath