db pod windows

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Červen 18 06:59:30 CEST 2002

> Jake mate zkusenosti s instalaci (a provozem) PostgreSQL pod
> windows? Co
> se tyce instalace, jde to instalovat v ramci baliku Cygwin, nicmene
> instalace je celkem komplikovana a pro normalniho uzivatele pomerne
> narocna.

	Ja to provozuju na Win NT4 a W2k pod Cygwin uz asi pul roku a bez
problemu. Ale mam to spis na hrani a pro lokalni web-server, takze zadna
velka zatez. Funguje pristup jak z Cygwin-bash tak pres ODBC i po siti.
	Instalace mi tak strasna neprijde, Cygwin se nainstaluje vicemene
sam pres ten svuj SETUP.EXE a pak se akorat musi stahnout cygwin-ipc,
nainstalovat ho a postmaster jako sluzbu a pustit initdb, je to dobre
popsany v "/usr/doc/Cygwin/postgresql-7.2.1.README". Je v tom jedina zrada,
kdyz Cygwin intsaluje novejsi verzi naprosto se nezalamuje s konverzi
databaze, takze ta se musi udelat predem rucne.
	Akorat jednu neprijemnost jsem jeste neodstranil, nepovedlo se mi to
prinutit k ceskymu trideni. Delal jsem to presne podle navodu Karla zaka na
root.cz, ale cesky znaky to cpe nakonec. Mozna Cygwin nepodporuji locales
nebo co, moc jsem to nezkoumal...

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz