Majitel tabulek v Oracle

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 7 10:28:01 CET 2002

On Thu, Mar 07, 2002 at 10:25:08AM +0100, Vladimír Náprstek wrote:
> Přesně to jsem si myslel, jenže dodavatel aplikace (jsou nějaké potíže) chce, abych zkontrolovat, zda všechny tabulky jsou vlastněny uživatelem (schema aplikace). Docela mě tím zaskočil, protože jsem se lekl, že mám nějaké základní neznalosti....

A neni to o tom, ze nejaky dalsi uzivatel nema pristup k tabulkam
v tomto schematu? Tedy ze se ma zkontrolovat, jestli jsou grantnuta
prava pro pristup nekomu dalsimu?

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...