Majitel tabulek v Oracle

Michal Zaschke zaschke na suas.cz
Čtvrtek Březen 7 11:04:23 CET 2002

Svoje tabulky (v aktualnim schematu) zjistite dotazem:
select * from tabs;
popripade:
select * from user_tables;

Tabulky v cizim schematu (musite mit pravo SELECT ANY TABLE nebo pravo
SELECT na tabulku DBA_TABLES) zjistite treba takto:
select * from dba_tables where owner = '<cizi schema>';

M.Z.

Honza Pazdziora píše:

> Majitel a schema je v Oraclu to same. Cili pokud vytvorite objekt
> v jinem schematu, bude patrit do toho jineho schematu, nebo-li jeho
> majitelem bude to jine schema.
>
> --
>  Honza Pazdziora | adelton na fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
>       ... all of these signs saying sorry but we're closed ...

 Ing. Michal Zaschke
   DB Administrator
Sokolovska uhelna, a.s.
phone: +420-168-465417