Co je rychlejsi: UPDATE nebo DELETE ??

Martin Spirk Martin.Spirk na pvt.cz
Středa Březen 13 15:37:47 CET 2002

On Wed 13. March 2002 10:31, you wrote:

> Jeste me napadlo: V teto verzi informixu lze vytvaret vlastni procedury
> v CCku, ktere se pak "nejak" prilinkuji a tvari se pak jako ulozena
> procedura. Zajimalo by me, jestli ma nekdo nejake zkusenosti s rychlosti
> takto vytvorenych procedur.

Ne ze bych to nejak zvlast testoval, ale asi bude zalezet na tom co ta
procedura dela.
Napr. pro manipulace s retezci apod. budou imho C procedury rychlejsi nez
PL/SQL (nevim presne jak PL/SQL funguje, ale jestli je to neco jako 4GL, tak
to velkou efektivitou neoplyva, navic psat v tom nektere veci je docela za
trest).
Naopak pokud v procedure prevazuji (nebo vubec jsou) SQL prikazy tak je
vhodnejsi PL/SQL Pokud jsem zjistil, tak v C procedurach nelze pouzit ESQL/C,
pro SQL je tam k dispozici jen nejake odpuzujici rozhrani. Navic u techto
procedur se pry provadi optimalizace dotazu jen pri prvnim spusteni, coz
nekdy muze docela zlepsit vykonnost.

Martin