rychlost insertu v Oraclu

Ales Pour a.pour na seznam.cz
Úterý Březen 26 09:26:26 CET 2002

"Jan Serak" <sherry na pikebo.cz> wrote in message
news:3C9F0D6F.12E6E360 na pikebo.cz...
> Jaka to je _mnohem_delsi_doba_? Je to srovnatelny hardware? Je
> ta oraclova databaze aspon priblizne vyladena (buffery, disky,...)
> nebo se data, indexy, rollbacky, redo-logy hrouti na jedinem IDE disku?

Tohle vsechno jsou bohuzel veci, ktere vubec nemuzu ovlivnit.

> Nemuze byt problem v tom Microsoftim driveru? Microsoft je schopen k
> pospineni
> konkurence pouzit cokoli ;-)

Diky za popichnuti, ja jsem kdysi zvolil Microsofti driver, protoze - uz
nevim presne proc (snad ze podporoval novejsi specifikaci ODBC) - me
pripadal pouzitelnejsi. Rozhodne ale muzu udelat testy s Oraclim ODBC
driverem.
Diky!

Ales Pour